سن فایل

بلگی برای سن فایل

سن فایل

بلگی برای سن فایل

سوالات تست mmpi -دانلود با لینک مستقیم

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

شرح مختصر:

آزمون mmpi فرم بلند(کلید نمره گذاری + پرسشنامه )

پرسشنامه  شخصیتی چند وجهی مینه سوتا ، پرسشنامه  استانداردی برای فراخوانی دامنه ی گسترده ای از ویژگی های خود توصیفی و نمره گذاری آنهاست . از هنگام تدوین توسط استارک آر ، هته وی و جی . چارنلی مک کین لی در ۱۹۴۰ ، این آزمون یکی از پر مصرف ترین پرسشنامه های شخصیتی بالینی بوده و بیش از ۸۰۰۰ منبع تحقیقی درباره ی آن منتشر شده است

 

ویژگی آزمون شخصیت چند وجهی مینه سوتا ( ام ام پی آی)۲:

تعداد گویه ها :

۵۶۶
تعداد مقیاس :

۱۴
روایی و پایایی :                     

دارد
نحوه نمره گذاری :                 
دارد
منبع:
دارد
نوع فایل :

word و قابل ویرایش

تعداد صفحات:

۴۳

شامل: کلید نمره گذاری + پرسشنامه + پاسخنامه 

پژوهش های انجام شده نشان می دهد که MMPI از سطوح متوسط کوتاه مدت و همسانی درونی برخوردار است . به عنوان مثال ، هانسلی ، هنسون و پارکر (۱۹۸۸) ، درباره ی مطالعات انجام شده در سالهای بین ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ یک مطالعه ی فرا تحلیلی انجام دادند و چنین نتیجه گرفتند که همه ی مقیاسهای MMPI کاملاً پایا هستند و دامنه ی تغییر ضرایب پایایی آنها از ۷۱% (مقیاس Ma) تا ۸۴% ( مقیاس Pt) است .

میانه ی ضرایب اعتبار برای بیماران روانپزشکی حدود ۸۰% برای افراد بهنجار حدود ۷۰% و ضرایب اعتبار دو نیمه آزمون نیز در حدود متوسط بوده و دامنه ی تغییرات از ۵۰% تا ۹۶% با میانه ای برابر ۷۰% یا کمی بیشتر است .

اعتبار گزارش شده در راهنمای MMPI-2 حاکی از ضرایب اعتبار متوسط است . اما ضرایب اعتبار باز آزمایی در مورد جمعیت محدود و در فواصل زمانی کوتاه محاسبه شده است . دامنه ی متغیر ضرایب اعتبار برای مردان در فواصل زمانی که متوسط آن ۵۸/۸ روز بود ( با میانۀ ۷ روز ) بین۶۷%برای مقیاس ۶ و تا ۹۲% برای مقیاس صفر بوده است( بوچر و همکاران، ۱۹۸۹) در مورد زنان که مشابه نمونۀ مردان بود ضرایبی مشابه مردان به دست آمد با دامنۀ تغییر از ۵۸% ( مقیاس ۶) تا ۹۱% ( مقیاس ۰) گزارش شد.


 آزمون mmpi فرم بلند

تفسیر آزمون mmpi فرم بلند


کلید آزمون mmpi فرم بلند


پاسخنامه mmpi فرم بلند


دانلود رایگان تست mmpi


دانلود پاسخنامه فرم بلند mmpi


پاسخنامه تست mmpi 2


سوالات تست mmpi


آزمون mmpi فرم کوتاه


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی